tisdag 9 juni 2009

Singing in the rain

Ny håller allt på att falla på plats på terrassen (i regnet)!
En kul sak till är att ett antal restauranger ska mötas och spela fotboll på söndag - i köpenhamn! Jag och Lovisa har spenderat hela morgonen (och då menar jag hela morgonen) med att tränga oss fram genom myllret av studenter i Malmö och Lund för att hitta tröjor och shorts i vår lagfärg, som är beige. Detta visade sig vara lättare sagt än gjort, då beige är "ute". Men vi hittade dem tillslut, efter ca 3,5h letande. Jag kommer så klart blogga och ta bilder på söndag!

Vidare har jag blivit uppmuntrad att skriva en bok. Den kommer att heta något i stil med "Ett år i helvetet, sen bloomar det i parken". Där ska avslöjas ALLT som hänt oss under det gångna året. Så nu ska jag bara ha tid att skriva också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar