tisdag 5 maj 2009

Wakame-junkie

Dagens lunch innehöll wakame-sjögräs. Red alert. Jag är sjukligt besatt av den wakamesallad som Ian gör, och Gud var nådig idag och Ian gjorde lite extra till mig. Tur är att vi inte gör den särskilt ofta, annars hade jag varit tvungen att sno min bästa vän Linnea's (ja, vi heter samma sak...) fiskstjärt och döpa om mig till Ariel.

Jag hade på mig mina nya kostymbyxor idag. Det blev ett jävla liv på killarna. "Din röv ser bättre ut i de dära byxorna ju!" När jag blev sur fattade de ingenting. "Vaddå, det var ju en komplimang!" Jag gillade mina gamla kostymbyxor bättre.

Sen har jag tittat läppbalsamet som klarar allt. Clarins Baume Lèvres Réparateur med rosenvax. Det sitter i timmar och håller för det mesta. Nu har jag i och för sig inte blivit utsatt för pajkastning (än)... men jag håller mig väl förberedd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar