onsdag 12 augusti 2009

Stay patient, folks

Jag har bara idag fått ett tiotal mail om vad det var jag fick med mig hem från Wine Trade till min pojkväns 30-årsdag. Lugn, gott folk. Det kommer. Han läser ju det här, och det vore ju lite att förstöra la surprise om jag skrev ut på bloggen vad det är i förväg. Men jag lovar att efter den 26e så ska alla få veta vad det är. Jag kanske till och med får upp en bild. Annars kan man nog maila den rara Ida (Ida, varning för mail från mon cher ami) som förmedlar dessa ting.

Men något får jag la bjuda på. Så. Det finns ett portvin, Taylor's Tawny Port 20 yrs, som jag tänkte beställa hem och bjuda mon ami på helgen efter den stora dagen. Det och St Marcelin från Möllans ost, eller något. Så nu vet du det, mon cher! och så vet resten av världen att jag är mycket partisk till allt som råkar ha mitt namn på (fast Taylors lagrade är otroligt gott).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar