lördag 1 augusti 2009

inlägg 100

Inlägg nummer 100 kommer här. Vi ser det som något att fira, så jag har ätit en av Annettes scones. Annettes scones är bland de bästa på jorden, med amerikanska blåbär i som ett experiment. Mmm.

Men som sagt, inlägg nummer 100. Älska oss eller hata oss, med den meningen kan man summera allt vad vi är. Vi väcker starka känslor åt båda hållen, och inte för att vara sån, men vi håller räkningen. Fortfarande så har vi fler positiva kommentarer och mail än negativa sådana, vilket såklart ät oerhört glädjande. Folk älskar när vi gör oss roliga över skatteverket, folk älskar bilder på Igi, folk älskar mina (misslyckade?) försök att berika svenska språket, folk älskar våra vinresor. Och de få som hatar oss, ja vad ska vi säga. Vi kan ju bara beklaga, och hoppas att de ger oss en andra chans.

Vill ni se bloggen live? Det sker varje dag under servering. Igi och jag håller låda hela tiden, och vågar ni er in i köket håller de hov där också. Vi kan alltid bjuda på ett fiskhuvud. Det kan jag inte göra här, hur mycket jag än skulle vilja. Fast jag kan lova en bild. Och de kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar