fredag 10 juli 2009

Öppet brev till Nöjesguiden

Egentligen känner jag inte alls för att replikera era fånigheter. Why waste my time på sandlådefasoner liksom? Men, som Igi skulle säga, någon måste vara en man här, och det får väl vara jag.
Istället för att återgälda vänligheten och be er dra dit pepparn växer (för att använda ett mer vårdat språk än vad ni tycks vara kapabla till) så säger jag helt enkelt: Come to Daddy! Jag är på Bloom alla dagar. Har ni problem med att vi publicerat på bloggen att ni aldrig ätit hos oss så får ni mer än gärna komma bort och förklara varför. Vi vet varför vi blev sura. Vi har redogjort för varför vi blev sura. Vad gör ni?
Och gällande mig så kommer jag att finnas kvar. Jag jobbar med vin och det är allt jag bryr mig om. Deal with it, för det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar