fredag 8 januari 2010

Friends of Bloom, del 1

Idag ska jag gå och klippa mig hos Leif Ohlin på HITS! HITS hade sin avslutning hos oss i slutet på året, och Leif är en av våra käraste stammisar. Han har tävlat i både VM och EM för frisörer, och stylade Eurovision 1992! Så nu förstår ni att jag är spänd på resultatet. Leif tittar inte bara på ansiktsform och färger när han klipper, han tar personlighet och hållning i akt också. Igi tror därför att jag kommer få en grön och lila hockeyfrilla. Mon petit choux tror att jag kommer få långa blonda princessextensions. Frog tror att han kommer att raka av mig håret helt.
Jag har ett mycket stort förtroende för Leifs kunnande och kommer därför göra som han brukar hos oss - jag litar på att vad han än gör så kommer det bli bra. Även om det skulle bli en hockeyfrilla....

2 kommentarer:

  1. Hittade bloggen av en slump och måste ju skriva en rad, eftersom det är min far du skriver om. Han är så förtjust i Bloom att något annat än en ljuvlig frilla tror jag inte att det blev... Hoppas du blev nöjd.

    SvaraRadera
  2. Leif är SUPER - som föredetta mannekäng kan jag med bestämdhet säga att han är den bästa frisör jag känner till. Han är också en av Blooms käraste kunder och vi skulle gärna servera honom varje dag. Han är kanon, och jag är mer än nöjd med hur han fixar mitt hår.

    SvaraRadera